Jak zdalnie załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?
- przez Portal Klienta, przez który można składać wnioski, opłacać i pobierać materiały, np. mapę zasadniczą lub ewidencyjną, zamówić i odebrać wypis i wyrys z egib,
- inne nasze e-usługi,
- poprzez ePUAP (opis spraw i przekierowanie do platformy e PUAP, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka),
- pocztą tradycyjną: Gronowa 20, 61-655 Poznań.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerami telefonów:
- mapa zasadnicza (informacyjna, do warunków zabudowy): 61 8271 752,
- wypis, wyrys z ewidencji gruntów i budynków, mapa ewidencyjna: 61 8271 620, 61 8271 885,
- ujawnienia samodzielnych lokali: 61 8271 636,
- koordynacja projektów: 61 8271 561,
- numeracja porządkowa budynków, nazewnictwo ulic, itp.: 61 8271 625, 61 8271 719, 61 8271 692,
- SIP: 61 8271 698, 61 8271 656, 61 8271 568,
- podziały nieruchomości: 61 8271 624, 61 8271 869,
- ochrona gruntów rolnych: 618271 732,
- zwroty, wywłaszczenia, odszkodowania nieruchomości: 61 8271 730, 61 8271 751,
- opłaty adiacenckie, planistyczne: 61 8271 714, 61 8271 713,
- odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593,
- w pozostałych sprawach: 61 8271 500.
Skrzynka Podawcza
Na parterze budynku Sali Obsługi Klienta znajduje się Skrzynka Podawcza. Warto z niej korzystać, jeśli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z naszymi pracownikami. Skrzynka jest opróżniana codziennie po godzinach pracy Zarządu, a korespondencja rejestrowana z faktyczną datą wpływu.
Zachęcamy również do umawiania wizyt przez Internet pod linkiem: rezerwacje.geopoz.poznan.pl
fot. slider: benzoix/Freepik