Sala Obsługi Klienta
Sala znajduje się na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Tutaj skupiona jest obsługa klienta zarówno GEOPOZu, jak i Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania. To znamienny przykład nowoczesnej administracji, nastawionej na wysoką jakość i skuteczność obsługi.
W Sali funkcjonuje dwanaście stanowisk obsługi. Klient GEOPOZu uzyska tu informację, złoży dokumenty, zapłaci i odbierze zamówione materiały; są tu obsługiwani geodeci i osoby zamawiające materiały z ewidencji gruntów i budynków oraz załatwiające sprawy związane z udostępnianiem mapy zasadniczej. Na klientów Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP czekają trzy stanowiska kompleksowej obsługi klienta.
Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w klimatyzację i obszerną poczekalnię. Komfort obsługi zapewnia również system kolejkowy, dzięki któremu na wizytę na Gronowej 20 umówisz się przez Internet.
Zachęcamy do obejrzenia planu Sali.