Portal Klienta
Udostępnianie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków oraz map ewidencyjnych i zasadniczych.
Portal jest dostępny pod adresem https://portal.geopoz.poznan.pl/klient/
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z nowej e-usługi.
Z Portalu może korzystac każdy, kto potrzebuje
- mapy ewidencyjnej, mapy zasadniczej do celów informacyjnych lub wydania decyzji o warunkach zabudowy (opcja dostępna bez logowania),
- materiałów i dokumentów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (opcja dostępna po utworzeniu i zalogowaniu do indywidualnego konta).
Usługa jest realizowana za pomocą przeglądarki internetowej i nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.
Jeżeli założysz indywidualne konto, dodatkowo uzyskasz wgląd do historii wniosków i opłat oraz dwustronną elektroniczną komunikację z GEOPOZem.
Bez logowania
Potrzebujesz szybko zamówić mapę ewidencyjna lub mapę zasadniczą?
Ten Portal jest dla Ciebie!
Już na etapie zamawiania dokumentu, system pokaże wysokość opłaty w zależności od wybranego zasięgu i skali mapy.
Po wysłaniu wniosku, dokument z wysokością opłaty będzie wysyłany na podany w zamówieniu adres e-mail.
Po uregulowaniu płatności zamówiona mapa zostanie przesłana na adres e-mail.
Jak zamawiać?
- Wejdź do Portalu.
- Wybierz żądany rodzaj mapy i ustaw wydruk.
- Podaj swoje dane i adres e-mail, na który automatycznie otrzymasz wypełniony wniosek i dokument obliczenia opłaty wraz z linkiem do płatności elektronicznych (PayU lub PayByNet).
- Zapłać za pośrednictwem Portalu i pobierz zamówioną mapę wraz z licencją.
Z logowaniem do indywidualnego konta
Potrzebujesz zamówić dokumenty dla wybranej nieruchomości? Wypis z rejestru gruntów, mapę ewidencyjną, czy mapę zasadniczą? Załóż konto i korzystaj z Portalu!
Korzystając z formularza P oraz formularzy uszczegóławiających (oznaczonych od P1 do P7) możesz zamówić:
- P1 mapę ewidencji gruntów i budynków,
- P1 mapę zasadniczą,
- P2 zbiory danych bazy danych EGIB w postaci elektronicznej,
- P3 zbiory danych GESUT w postaci elektronicznej,
- P4 zbiory danych BDOT500 w postaci elektronicznej,
- P5 rejestr cen nieruchomości,
- P6 raporty tworzone na podstawie bazy danych EGIB (rejestry, kartoteki, wykazy, zestawienia),
- P7 inne materiały.
Na formularzu EGiB możesz zamówić:
- wypis z rejestru gruntów,
- wypis z rejestru budynków,
- wypis z rejestru lokali,
- wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej (dokument służący głównie do założenia księgi wieczystej),
- uproszczony wypis z rejestru gruntów,
- wypis z rejestru gruntów bez danych osobowych,
- wypis z kartoteki budyków,
- wypis z kartoteki lokali,
- wypis z wykazu działek ewidencyjnych,
- wypis z wykazu podmiotów,
- wyrys z mapy ewidencyjnej.
Jak zamawiać?
- Zarejestruj się poprzez „Zgłoszenie nowego użytkownika”: podaj swoje dane (w tym PESEL), ustal nazwę użytkownika oraz hasło i wyślij zgłoszenie do GEOPOZu. Jeżeli rejestracja będzie poprawna, nasz pracownik aktywuje Twoje konto.
- Po zalogowaniu wypełnij właściwy formularz, zatwierdź wniosek i wyślij go.
- Po otrzymaniu dokumentu obliczenia opłaty zapłać za zamówienie za pośrednictwem Portalu.
- Poczekaj na informację o przygotowanych materiałach/dokumentach.
Pamiętaj! Jeżeli nie jesteś właścicielem nieruchomości, która jest przedmiotem Twojego wniosku, lub/i występujesz o udostępnienie materiałów, które zawierają dane podmiotów (właścicieli, władających, zarządców, itp.), to we wniosku będziesz musiał wskazać interes prawny związany z gruntami, budynkami lub lokalami będącymi przedmiotem wniosku lub dostarczyć dokument, który będzie mógł stanowić podstawę wydania materiałów.
Potrzebujesz więcej informacji?