Deklaracja dostępności
- Portalu Klienta
- Portalu Geodety
- Portalu Komornika
- Portalu Branżowy
- Portalu Rzeczoznawcy
- Portalu Projektanta
Data publikacji strony internetowej: 2017-11-30. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-28.
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej i aktywnego fokusa,
- strony częściowo wyłączone z obsługi czytników ekranu,
- część stron posiada nieprawidłowy kontrast,
- część treści zaprojektowana w języku angielskim,
- brak prawidłowych opisów tekstów alternatywnych,
- częściowe niedopasowanie do korzystania z urządzeń mobilnych.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przeglądanie strony dostępne jest na różnych przeglądarkach (np. Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge) oraz na różnych systemach operacyjnych (np. Windows, MacOS, Android, iOS)
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-28. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Jeśli na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej – poinformuj nas o tym.
Zgłoś problem do Katarzyny Kruk-Fafuła, mailowo geopoz@geopoz.poznan.pllub telefonicznie 061 8271 817.
We wniosku podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Możesz skorzystać z wniosku, który przygotowaliśmy lub napisać swój i uwzględnić wyżej wymienione elementy.
Link do strony z wnioskiem o zapewnienie dostępności
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twój wniosek odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W odpowiedzi podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich